Vladimir Nabokov: Lolita
Dzieciństwo Nabokova w carskiej Rosji daje pewien trop dla zrozumienia jego zainteresowania pamięcią, wyobraźnią i językiem. W końcu, profsor Hungerford pokazuje w jaki sposób Nabokov, głosem swojego bohatera Humberta w epilogu i głosem "John Ray, Jr." we wstępie, wyprzedza osądy moralne powieści, która celebruje siłę wyobraźni i uwodzicielskich emocji języka.
Powrót do: Powieść amerykańska po 1945
Nie możesz skupić się na wykładzie? Plusssz Active poprawia koncentrację. Więcej »
Oglądaj wykład:
- Powieść amerykańska od 1945 Profesor Hungerford przedstawia wymagania formalne, dotyczące zaliczenia kursu i pewne kluczowe…
- Richard Wright: Black Boy "Black Boy" autorstwa Richarda Wrighta - klasyczna amerykańska autobiografia.
- Flannery O'Connor: Mądrość krwi "Mądrość krwi", powieść Flannery O'Connor, stawia pytania dotyczące wiary i interpretacji.
- Flannery O'Connor: Mądrość krwi c.d. "Mądrość krwi" Flannery O'Connor - kilka kolejnych kontekstów, w których możemy czytać i…
- Vladimir Nabokov: Lolita Konflikt między emocjami czytelników, a zachwytem wirtuozerskim stylem Nabokova, stojącym w…
- Nabokov i modernizm Związki Nabokova z jego poprzednikami - T. S. Eliotem, Jamesem Joyce i Marcelem Proustem. Modernizm…
- Vladimir Nabokov: Lolita c.d. Szerszy kontekst relacji Nabokova z jego powieścią: cenzura i artystyczna oryginalność oraz…
- Jack Kerouac: W drodze Powieść "W drodze" Jacka Kerouaca - profesor Hungerford zestawia ambicje bitników w kierunku…
- Jack Kerouac: W drodze c.d. Ameryka jako kulturowa ikona. Bariery rasowe. Sztuka cyfrowa. Drugi wykład na temat powieści…
- J D Salinger: Franny and Zooey Powieść J. D. Salingera "Franny i Zooey" - argumenty profesor Hungerford na temat religii w powieści.…