Doskonała Równowaga Pod-gry: wojny na wyczerpanie

Najpierw odgrywamy, a następnie analizujemy wojny na wyczerpanie; gry, które dotykają wojny pozycyjne, strajki i biznesy w niektórych układach konkurencyjnych.

Odkrywamy, że długie i wyniszczające spory mogą pojawić się na zajęciach w tych grach, nawet jeśli nagrody są niewielkie w relacji do zakumulowanych kosztów. Może to być spowodowane irracjonalnością albo tym, że gracze mają inne cele, takie jak duma albo reputacja. Ale dowodzimy, że moźna oczekiwac tak długich, kosztownych sporów w tych grach, nawet jeśli wszyscy działają racjonalnie i mają standardowe cele. Pokazujemy to najpierw w dwu-okresowej wersji gry, a następnie w wersji gry potencjalnie nieskończonej. Istnieją równowagi, w których gra kończy się szybko bez sporu, ale są także równowagi, które angażują długie spory. Jedyna dobra wiadomość jest taka, że im dłuższy jest spór i wyższa jego cena, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo takiego sporu.

Powrót do: Teoria Gier

Nie możesz skupić się na wykładzie? Plusssz Active poprawia koncentrację. Więcej »

Oglądaj wykład:

Podziel się artykułem w swoim ulubionym serwisie: facebook blip śledzik wykop

Brak komentarzy