Celebryci, działania promocyjne i self-branding w dobie Web 2.0
Podstawową funkcją portali społecznościowych szybko stały się jednak status i popularność użytkownika, co utrzymało hierarchię, zamiast ją łagodzić. Alice Marwick jest naukowcem od social media w instytucie Microsoft Research New England oraz pracownikiem naukowym w Berkman Center. W tym wykładzie analizuje interakcje między portalami społecznościowymi i życiem społecznym w tech-środowisku San Francisco, aby pokazać, że Web 2.0 stało się kluczowym aspektem hierarchii społecznej w społecznościach zapośredniczonych technologicznie.
Powrót do: Różne
Nie możesz skupić się na wykładzie? Plusssz Active poprawia koncentrację. Więcej »
Oglądaj wykład:
- Tajemne moce czasu Philip Zimbardo, znany profesor z Uniwersytetu Stanforda wyjaśnia, jak nasze indywidualne perspektywy…
- Skąd się biorą dobre pomysły? Jak dochodzi do momentów "oświecenia"? Jak powstają przełomowe innowacje i wynalazki?
- Zmiana paradygmatów edukacji Liczne absurdy współczesnego systemu edukacji. Czy system edukacji potrzebuje radykalnej reformy?…
- Internet w społeczeństwie - siła czy cenzura dla obywateli? Czy Internet rzeczywiście hamuje, czy wspiera rozwój demokracji? Wykład wygłoszony w 2009 przez…
- Motywacja - zaskakująca prawda Co tak naprawdę nas motywuje? Ten błyskotliwy wykład na temat motywacji prowadzi Daniel H. Pink…
- Celebryci, działania promocyjne i self-branding w dobie Web 2.0 Około 2005 roku, dziennikarze i przedsiębiorcy ogłosili technologie "Web 2.0", takie jak YouTube,…
- Poezja Boba Dylana a kwestia rasowa Analiza poezji Boba Dylana. Gościnny wykład profesora Christophera Ricks "All Because of the…
- Lęk przed dokonaniem wyboru Profesor Renata Salecl z Benjamin N. Cardozo School of Law analizuje paraliżujący lęk i niezadowolenie,…
- Emil Durkheim o samobójstwie "Samobójstwo" - praca Emile Durkheima, która stała się jednym z podstawowych tekstów w dziedzinie…